apollo digital

Vsebinski marketing

Vsebinski marketing je pristop, ki vključuje več različnih kanalov in strategij, saj se osredotoča na ustvarjanje in deljenje uporabnih vsebin za privabljanje ciljnega občinstva. Vsebina je nevsiljiva in večinoma izključno uporabna (ne prodajna), saj je njen cilj vzpostaviti zaupanje in odnos.

Vsebinski marketing

vsebinski marketing ali content marketing
Vsebinski marketing (ang. content marketing) je strategija, ki se osredotoča na ustvarjanje in objavo vsebin za ciljno občinstvo na spletu. Namenjena je privabljanju in zadrževanju potencialnih strank s koristnimi in relevantnimi informacijami, ki spodbujajo zanimanje za blagovno znamko.
Ta pristop se razlikuje od tradicionalnega marketinga, saj ne promovira blagovne znamke neposredno. Namesto tega gradi zaupanje in odnose s potrošniki.
Učinkovit vsebinski marketing zahteva razumevanje ciljne publike in njenih interesov. Strategija mora biti usmerjena v ustvarjanje vsebin, ki so relevantne, privlačne in dostopne preko različnih kanalov, kot so blogi, socialna omrežja, e-pošta in drugo.

Kako takšen marketing izgleda v praksi?

1.

Spoznavanje in cilji

Naša prva naloga je, da vas in vaše poslovne cilje čim boljše spoznamo. Pogovorimo se o tem, kaj želite doseči z vsebinskim marketingom in kdo je vaša ciljna publika. To je temelj za vse nadaljnje korake.

2.

Kovanje načrta

Skupaj z vami razvijemo strategijo, ki je prilagojena vašim potrebam in ciljem. Pri tem upoštevamo vaše ideje, tržne trende in konkurenco, da zagotovimo, da je strategija učinkovita in ciljno usmerjena.

3.

Ustvarjanje vsebin

Zdaj je čas, da naša kreativna stran zasije. Pričnemo z rednim ustvarjanjem privlačnih in relevantnih vsebine, ki pritegnejo vaše ciljno občinstvo. Od blogov do videov, od socialnih omrežij do e-pošte, vsaka vsebina je skrbno načrtovana glede na strategijo iz prejšnje točke.

4.

Budno spremljanje rezultatov

Med samim procesom nenehno spremljamo uspešnost vsebin in rezultate. Analiziramo različne relevantne podatke in na podlagi teh optimiziramo strategijo, da zagotovimo najboljše možne rezultate. Sproti pa vas o vsem tudi obveščamo.

5.

Vas takšen pristop k marketingu zanima? Pišite nam: