apollo digital

Socialna omrežja

Objavljanje vsebin na socialnih omrežjih predstavlja odlično brezplačno alternativo plačljivem oglaševanju. Znamko poosebijo ter jo približajo občinstvu – najbolje pa delujejo v kombinaciji s plačljivimi metodami oglaševanja, saj so socialna omrežja ponavadi najvišje v prodajnem lijaku.

Upravljanje socialnih omrežij

socialna omrežja in upravljanje socialnih omrežij
V povprečju preživimo na socialnih omrežjih dve uri in pol na dan (podatki iz 2019). Kar pomeni da skoraj 10% dneva preživimo v stiku z ljudmi in znamkami na spletu.
Družabna omrežja služijo grajenju zaupanja med znamko in potrošnikom. Podjetjem omogočajo, da na dinamičen način prejmejo in se odzovejo na povratne informacije njihovih strank.
Imajo pa socialna omrežja tudi pomembno vlogo v ustvarjanju kanalov, prek katerih podjetja nagovarjajo svoje ciljno občinstvo (predvsem mlajše) – z nagovarjanjem katerega imajo bolj tradiconalne znamke včasih težave. Ravno zaradi tega je ključen učinkovit pristop k upravljanju socialnih omrežij.

Stopite na socialna omrežja z ekipo Apollo Digital:

1.

Začrtamo

V začetku sodelovanja skupaj začrtamo kaj želimo z grajenjem socialnih omrežji doseči. Bodisi je to grajenje osebne znamke, promocija vrednot v katere vaša organizacija verjame ali pa umestitev produkta na nepovezanih skečih. Naša ekipa na podlagi tega pripravi načrt sodelovanja, ki ga ob potrditvi tudi izvede.

2.

Posnamemo

Takoj, ko je predlog sodelovanja potrjen začnemo z organizacijo produkcije dogovorjenih vsebin. Vsa snemanja izvedemo z našo in-house ekipo in z angažiranjem zunanjih, nepovezanih oseb (oz. “igralcev”), ki delujejo spontano in poskrbijo za avtentičnost.

3.

Uredimo

V postprodukciji zadevo prepustimo našim digitalnim krojačem, ki videe uredijo glede na naš dogovor o tem, kaj želimo z vsebino doseči. V tej fazi za povratne informacije prosimo tudi vas, saj želimo objaviti le najbolj dodelano vsebino.

4.

Objavimo

V zadnji fazi vsebine tudi objavimo in opazujemo sadove našega dela. V tem času z vašo skupnostjo oziroma sledilci preko komentarjev ves čas komuniciramo in upoštevamo njihove želje za pripravo vsebin v prihodnosti.

5.

Stopite v stik z nami: