apollo digital

Optimizacija spletnih strani

Optimizacija spletnih strani za iskalnike (SEO) je eden izmed najbolj pomembnih prijemov v digitalnem marketingu za pridobivanje organskega obiska na spletnem mestu. Ta učinek dosežemo z višjo umestitvijo vsebin na iskalnih rezultatih spletnih iskalnikov.

Optimizacija spletnih strani

optimizacija spletnih strani seo
Optimizacija spletne strani na dolgi rok znižuje stroške plačljivega oglaševanja, saj prikazuje organske vsebine na vrhu rezultatov iskalnika, kar doseže enak učinek kot zakup ključnih besed preko oglasov.
Optimizacija spletnih strani je pristop, ki v lahkih branžah vzame približno tri mesece do prvih rezultatov, medtem ko v težjih lahko vzame tudi šest mesecev ali dlje.
Pisanje vsebin je le ena metoda spletne optimizacije. Mojstri spletne optimizacije (SEO) se posvetijo tudi optimizaciji pristajalnih strani in produktnih strani, tako da so te čim bolj razumljive za uporabnika. Pod njihove naloge spada tudi nakup povratnih povezav, pisanje PR člankov, urejanje profila Google my Business, in skrb za tehnično zdravje spletne strani.

Optimizacija spletne strani je dolgotrajen proces. A tudi rezultati so dolgotrajni.

S pravilnim pristopom k optimizaciji pa lahko na dolgi rok prihranite kar nekaj – in pridobite kar nekaj strank.

Optimizacija spletne strani

On-site optimizacija

On – site optimizacija je del spletne optimizacije, katere cilj je strani na spletni strani narediti čim bolj uporabne za obiskovalca, ki išče določeno ključno besedo oziroma se zanima za določeno področje ali storitev. Spletna stran mora biti smiselno strukturirana in razumljiva.

Off-site optimizacija

Off – site optimizacija skrbi za povezanost spletnega mesta z ostalimi spletnimi mesti. Izvaja se zaradi algoritmov iskalnikov, ki kot faktor verodostojnsti in kakovosti informacij na spletni strani upoštevajo njeno povezanost z ostalimi spletnimi mesti.

Tehnična optimizacija

Tehnična optimizacije je v glavnem skrb za dobro uporabniško izkušnjo na spletnem mestu, ki ne odganja potencialnih obiskovalcev. Faktorji, ki prispevajo k dobri tehnični optimizaciji so hitrost nalaganja spletne strani, kontrasti med ozadjem in besedili, shema, struktura spletnega mesta, ureditev naslovov in še mnogi drugi, ki jih najdete na Googlovi uradni strani.

Optimizacija vsebin

Za opazen dvign prometa na spletno mesto, je nujno redno objavljanje kakovostnih vsebin. Da pa uporabniki najdejo članke preko iskalnikov, morajo biti članki berljivi tudi za iskalnike. Torej, cilj optimizacije vsebin je, da so vsebine smiselne, kakovostne in pravilno napisane – saj je cilj spletnih iskalnikov, da uporabniki kar se da hitro najdejo informacije, ki jih iščejo.

Želite optimizirati vašo spletno stran?