apollo digital

Google oglaševanje

Google oglaševanje je zakup ključnih besed v iskalnem omrežju, oglaševanje preko prikaznega omrežja, YouTube oglaševanje in mnoge druge usmeritve. Za koga je Google oglaševanje primerno? Zaradi svoje razgibanosti je načeloma google oglaševanje primerno za karkšenkoli tip podjetja, bodisi B2C ali B2B.

Zakaj Google oglaševanje?

google oglaševanje in google oglasi, oglasi na googlu
Google prikazni oglasi so super način za pridobivanje kupcev, ki že izkazujejo zanimanje za vašo vrsto storitve ali produkta. Prikazujejo se ljudem, ki iščejo določene ključne besede v obliki prvega mesta na googlovih rezultatih.
YouTube oglaševanje se prav tako lahko uporabljajo za dvigovanje prodaje, vendar je njegov namen primarno v grajenju prepoznavnosti blagovne znamke.
Preko Googla se vsak dan zgodi preko 8,5 miljard poizvedb. Uporablja se kot glavno orodje za pridobivanje informacij pred potrošniškimi odločitvami.

Kakšne vrste google oglaševanja izvajamo?

Iskalno omrežje

Oglaševanje preko iskalnega omrežja (Google Search Network) je prikazovanje oglasov, glede na zakupljene ključne besede. Z zakupom ključne besede, se bo vaš oglas prikazal nad organskimi rezultati,vsakič ko nekdo ključno besedo poišče na Googlu.

Prikazno omrežje

Oglaševanje preko prikaznega omrežja (Google Display Network) pomeni, da se oglasi prikažejo na Googlovih partnerskih spletnih straneh, videoposnetkih in aplikacijah. Prikazna omrežja se uporabljajo za ciljanje ljudi, ki so že obiskali vaše spletno mesto oz. izrazili zanimanje.

Video oglaševanje in YouTube

YouTube oglasi se prikažejo pred, med in po gledanju posnetkov. YouTube uporabljata mesečno več kot 2 miljardi ljudi, kar pomeni, da je odlično orodje za doseganje čim večjega števila potencialnih strank. Dodatno se lahko tudi uporablja za dviganje konverzije preko TrueView for Action oglasov, ki lahko direktno nagovarjajo občinstvo.

Shopping oglasi

Oglaševanje preko Google Shopping-a je učinkovita strategija za promocijo vaših izdelkov v iskalnih rezultatih Googla. Ko potrošniki iščejo izdelke, ki jih ponujate, se lahko vaši izdelki pojavijo kot sponzorirani oglasi z vizualno privlačnimi slikami, cenami in imenom vaše trgovine. To izboljša vidnost vaših izdelkov in poveča možnost nakupa.

Naš pristop k oglaševanju na Googlu

1. Veseli nas, da smo se spoznali.

V prvi fazi se sestanemo. Naša ekipa poskusi razumeti vaše cilje in probleme z katerimi se srečujete pri rasti vašega podjetja. V tej fazi čim več poslušamo in čim manj govorimo.

2. Priprava strategije.

Po uvodnem sestanku se naša ekipa spusti globoko v vašo branžo, kjer pregleda konkurenco in pripravi za vas strategijo, zemljevid ključnih besed s predlogom sodelovanja. Ob potrditvi začnemo s šprintom.

3. Pripravljeni, pozor, zdaj!

Šprint se je začel! V tej fazi pripravimo oglaševalske račune, postavimo načine sledenja kampanj, analitiko – skratka naredi se vse kar smo v strategiji obljubili. V roku sedmih dni od potrditve prve uspešne google kampanje vodijo kupce na spletno stran.

4. Lahko je še boljše.

Čestitke, na tej točki ste dobili prvih nekaj strank ali povpraševanj. Čas je, da ta marketing motor še bolj utečemo. V četrti fazi optimiziramo kampanje in ključne besede.

5. Ste na tekočem.

Pomembno nam je, da so naši poslovni partnerji na tekočem. To pomeni, da v drugi fazi sodelovanja prejmete dnevna poročila dogajanja, saj se stvari premikajo tako hitro. Potem, ko preidemo v nadaljne faze in delo postane bolj ustaljeno prejmete tedenska poročila dogajanja. Ob koncu vsakega meseca je pa na naši spletni platformi na voljo tudi podrobno poročilo dogajanja s statistiko pretklega mesca.

Stopite v stik z nami: