apollo digital

Facebook oglaševanje

Facebok oglaševanje je eno izmed pomembnejših orodji v delavnici vsakega sodobnega marketingaša. Zakaj? Kljub pojavu drugih družbenih medijev, Facebook še vedno velja za kralja spletne prodaje. Če vaša znamka prodaja splošnim potrošnikom, skoraj da morate imeti v svoji marketing mešanici tudi Facebook oglase. Facebook (oziroma Meta) ima – med drugim – pod svojim okriljem tudi druge platforme, kot je socialno omrežje Instagram in dve aplikaciji za sporočanje WhatsApp ter Messenger.

Oglasi na facebooku

facebook oglaševanje oglasi na facebooku facebook oglasi
Facebook oglasi se ne uporabljajo le za dvig prodaje, čeprav so v tem zelo dobri. Večja podjetja jih uporabljajo za dviganje prepoznavnosti blagovne znamke in doseganje novih ciljnih skupin.
To, kar loči Facebook od drugih oglaševalskih platform je natančno prikazovanje oglasov ciljnemu občinstvu. Kar omogoča oglaševalcem filtrirati po starosti, interesih in spolu.
Vsak dan Facebook in njihove povezane platforme uporablja več kot 1,9 miljarde ljudi. Povprečen uporabnik teh platform na njih preživi 30 min na dan. Ves ta čas, se uporabnikom vmešano v organski vsebini prikazujejo oglasi kreirani specifično za njih.

Facebook oglaševanje - proces sodelovanja

1. Veseli nas, da smo se spoznali.

V prvi fazi se sestanemo.  Naša ekipa poskusi razumeti vaše cilje in probleme z katerimi se srečujete pri rasti vašega podjetja. V tej fazi čim več poslušamo in čim manj govorimo.

2. Priprava strategije.

Po uvodnem sestanku se naša ekipa spusti globoko v vašo branžo, kjer pregleda konkurenco in pripravi za vas strategijo s predlogom sodelovanja. Ob potrditvi začnemo s šprintom.

3. Pripravljeni, pozor, zdaj!

Šprint se je začel! V tej fazi pripravimo kreative, postavimo načine sledenja kampanj, analitiko – skratka naredi se vse kar smo v strategiji obljubili. V roku sedmih dni od potrditve prve uspešne facebook kampanje vodijo kupce na spletno stran.

4. Lahko je še boljše.

Čestitke, na tej točki ste dobili prvih nekaj kupcev. Čas je, da ta marketing motor še bolj utečemo. V četrti fazi optimiziramo kampanje, pripravimo nove kreative in se posvetimo akcijam, ki vam prinašajo nove stranke.

5. Ste na tekočem.

Pomembno nam je, da so naši poslovni partnerji na tekočem. To pomeni, da v drugi fazi sodelovanja prejmete dnevna poročila dogajanja, saj se stvari premikajo tako hitro. Potem, ko preidemo v nadaljne faze in delo postane bolj ustaljeno prejmete tedenska poročila dogajanja. Ob koncu vsakega meseca je pa na naši spletni platformi na voljo tudi podrobno poročilo dogajanja s statistiko pretklega mesca.

Stopite v stik z nami: