Kaj Je SEO?

Ključne informacije:

  • Organski rezultati iskanja so neplačani
  • Kakovost organskega prometa je ključna
  • Podjetja morajo dobro razumeti osnove SEO

Search Engine Optimization oziroma krajše SEO, je optimizacija spletnih strani in vsebin za brskalnike (google, bing…)

SEO je izjemnega pomena za prisotnost na spletu, saj se prek tega povečuje organski promet na spletu.

SEO izboljša vidnost spletne strani z izboljšanjem vsebine na spletni strani in s pridobivanjem povratnih povezav na stran. Spletni brskalniki s pomočjo teh dveh dejavnikov rangirajo spletne strani med iskalnimi rezultati.

Janoš Mohar

Solastnik Apollo Digital, uspešnega podjetja za digitalni marketing in spletno optimizacijo, ki sodeluje z naročniki iz Slovenije in Evrope za doseganje visokih prodajnih ciljev.

V agenciji Apollo Digital poskrbimo za dvig prodaje in rast vašega posla preko digitalnih kanalov. To storimo s pomočjo optimizacije vaše spletne strani in kreativnimi prijemi digitalnega marketinga.

SEO je kratica za korake za optimizacijo spletne strani, namenjene izboljšanju videza in pozicije spletnih strani v organskih rezultatih iskanja. Organsko iskanje je najboljši način, da ljudje odkrijejo in dostopajo do spletnih vsebin. Torej dobro osnovana strategija SEO mora bistveno izboljšati kakovost in količino prometa na vašem spletnem mestu. Ravno to pa počnemo tudi v agenciji Apollo Digital – skrbimo za snovanje in izpeljavo strategije za SEO optimizacijo.

Zakaj Je SEO Pomemben?

Da bi razumeli vrednost SEO, razdelimo našo definicijo na tri dele:

Organski rezultati iskanja: neplačan prikaz na strani z rezultati iskalnika (SERP). Večinoma tisti, za katere je iskalnik ugotovil, da so najbolj ustrezni za uporabnikovo poizvedbo. Oglasi (v tem kontekstu PPC ali oglasi s plačilom na klik) predstavljajo pomemben del številnih SERP-jev. Rezultati neplačanega iskanja se od teh oglasov razlikujejo po tem, da so postavljeni na podlagi algoritmov neplačanega razvrščanja iskalnika. Torej, niso prikazani na podlagi ponudb oglaševalca. Ne morete plačati, da bi se vaša stran uvrstila višje v organskih rezultatih iskanja.

Kakovost organskega prometa: kako relevantna sta uporabnik in njegova iskalna poizvedba glede na vsebino, ki obstaja na vašem spletnem mestu. Lahko privabite vse obiskovalce na svetu, a če pridejo na vaše spletno mesto, ker jim Google pove, da ste vir za računalnike Apple, čeprav ste v resnici kmet, ki prodaja jabolka, bodo ti obiskovalci nemudoma zapustili vaše spletno mesto. Visokokakovosten promet vključuje samo obiskovalce, ki jih resnično zanimajo izdelki ali informacije, ki jih ponuja vaše spletno mesto. Visokokakovosten SEO izkorišča prizadevanja iskalnika, da uskladi uporabnikov namen iskanja s spletnimi stranmi, navedenimi v SERP.

Količina organskega prometa: število uporabnikov, ki dosežejo vaše spletno mesto prek rezultatov organskega iskanja. Veliko večja je verjetnost, da bodo uporabniki kliknili rezultate iskanja, ki se prikažejo blizu vrha SERP, zato je SEO strategija izredno pomembna. Le tako lahko ustrezne strani uvrstite čim višje. Več visokokakovostnih obiskovalcev, ki jih pritegnete na svoje spletno mesto, večja je verjetnost, da boste opazili še večje povečanje obiska.

Kako Deluje SEO?

Iskalniki, kot sta Google in Bing, uporabljajo pajke, včasih imenovane tudi boti ali pajki. Te so narejeni za zbiranje informacij o vsej vsebini, ki jo lahko najdejo na internetu. Pajek začne na znani spletni strani in sledi notranjim povezavam do strani znotraj tega mesta ter zunanjim povezavam do strani na drugih mestih. Vsebina na teh straneh in kontekst povezav, ki jim je sledil, pomagajo pajku razumeti, o čem govori posamezna stran. Pove mu tudi kako je povezana z vsemi drugimi stranmi v ogromni zbirki podatkov iskalnika, imenovani indeks.

Ko uporabnik vtipka poizvedbo v iskalnik, ta uporabi zapletene algoritme, da izvleče tiste rezultate, ki se mu zdijo primerni za to poizvedbo. Ti organski rezultati lahko vključujejo spletne strani, besedila, članke z novicami, slike, seznamov lokalnih podjetij in druge bolj osredotočenih vsebine.

V algoritme iskalnikov je vključenih veliko dejavnikov in ti dejavniki se ves čas razvijajo. Le tako lahko sledijo spreminjajočemu se vedenju uporabnikov in napredku v strojnem učenju. Spodaj je primer, kako je skupina strokovnjakov ocenila njihov pomen.

kaj je seo

Kaj Je SEO Za Podjetnike?

Podjetniki SEO uporabljajo kot svoje razumevanje dejavnikov razvrščanja za razvoj in izvajanje strategij trženja preko iskalnikov. Te vključujejo ravnovesje najboljših praks na strani, zunaj strani in najboljše tehnične prakse. Podjetje, ki želi pridobiti in ohraniti visoko uvrstitev SERP (search engine results page) in posledično veliko visokokakovostnega uporabniškega prometa, bi morala uporabiti strategijo, ki daje prednost uporabniški izkušnji, uporablja ne-manipulativne taktike razvrščanja in se razvija skupaj z iskalniki in uporabniki.

Druge prakse digitalnega trženja, kot so optimizacija stopnje konverzije, oglaševanje s plačilom na klik, upravljanje družbenih medijev, so pogosto tesno povezane s SEO. Te taktike so na splošno zunaj obsega in definicije tradicionalnega iskalnega trženja in ga le dopolnjujejo.Podjetniki SEO uporabljajo kot svoje razumevanje dejavnikov razvrščanja za razvoj in izvajanje strategij trženja preko iskalnikov. Te vključujejo ravnovesje najboljših praks na strani, zunaj strani in najboljše tehnične prakse. Podjetje, ki želi pridobiti in ohraniti visoko uvrstitev SERP (search engine results page) in posledično veliko visokokakovostnega uporabniškega prometa, bi morala uporabiti strategijo, ki daje prednost uporabniški izkušnji, uporablja ne-manipulativne taktike razvrščanja in se razvija skupaj z iskalniki in uporabniki.

Več Prispevkov Apollo Digital:

Naučite se kako ustvariti učinkovit marketinški načrt. Članek o ključnih besedah zajema vse, od tržnih raziskav do napovedi prodaje.

Odkrijte glavne razloge, zakaj je trženje dobro za vaše podjetje! Preberite naš članek in se seznanite s šestimi ključnimi prednostmi trženja za vaš uspeh.

digitalna agencija apollo

Želite razumeti oglaševanje? V vodniku predstavimo vrste, tehnike, strategije in drugo, kar vam bo pomagalo pri ustvarjanju učinkovitih kampanj.

optimizacija spletnih strani

Želite izvedeti več o marketingu? Članek pokriva bistvene osnove ključnih besed, razumevanje ciljne skupine, etične vidike in trende.