5 Korakov Za Uspešen SEO
Ključne informacije:
- Osvojiti morate raziskovanje ključnih besed
- Poznati morate razliko med on-site in off-site
- Ustvarjajte kakovostne vsebine
- Gradite povezave
Glavni cilj je povečanje prometa preko spletnih kanalov, a cilji SEO so mnogokrat odvisni od ciljev podjetja.
Off-site SEO je del spletne optimizacije, ki se ukvarja z ustvarjanjem povratnih povezav na spletno stran in drugimi aktivnostmi, ki niso direktno povezane s stranjo.
On-site SEO je del spletne optimizacije, ki se ukvarja z optimizacijo vsebine na spletni strani in z optimizacijo spletne strani same (hitrost nalaganja, uporabnost itd.).

Janoš Mohar
Solastnik Apollo Digital, uspešnega podjetja za digitalni marketing in spletno optimizacijo, ki sodeluje z naročniki iz Slovenije in Evrope za doseganje visokih prodajnih ciljev.
- JanošMohar
- 18/04/2023
Optimizacija za iskalnike (SEO) ni enostavna tema, a začetek pravzaprav ni prav nič zastrašujoč ali drag. Vsakdo začne nekje, preden velja za nekoga, ki to temo dejansko razume in opravlja kakovostno. Vse, kar potrebujete, so koraki, ki jim je enostavno slediti, da presežete standarde Googla, Yahooja in Binga.
V tem kratkem članku se lahko poglobite skozi osnovna načela SEO in pridobite uporabne vire, ki jih boste uporabili pozneje. Nadaljujte z branjem za šest preprostih korakov, ali pa nas kontaktirajte prek spleta in se pogovorite s strokovnjakom o spletnih storitvah Apollo Digital.
Najprej Je Potrebno Razumeti Cilj SEO
Podjetja imajo različne trženjske cilje, vendar vse združuje želja povečanju prometa – in to je splošni namen SEO. Izboljšanje vašega spletnega mesta s spletno optimizacijo vam omogoča, da se uvrstite na prvo stran oziroma vrh strani z rezultati iskalnika. To potem sproži dodaten spletni promet, ki se nato prevede v potencialne stranke in v na koncu v nakupe.
Google in drugi vodilni iskalniki imajo »pajke« ali »bote«, ki brskajo po internetu, da bi našli, indeksirali in razvrstili spletna mesta. Ko nekdo vnese iskalno poizvedbo, iskalniki ponudijo seznam spletnih mest z ustrezno vsebino.
Iskalniki morajo najti vaše spletno mesto, zato bi to morala biti vaša prva naloga. Od Googla lahko zahtevate, da indeksira vaš URL z njihovim orodjem za pregled URL-jev, Bing pa prek njihovih orodij za spletne skrbnike Bing.
Zdaj, ko smo razložili SEO, se lahko premaknemo na naslednjo točko…
Osvojiti Morate Raziskovanje Ključnih Besed
Potrebno je ustrezno raziskovanje, da izberete besede, glede na katere se želite uvrstiti – te imenujemo ključne besede. Če izberete ključne besede, ki jih ljudje pogosto iščejo in ustrezajo vašemu podjetju, lahko svoje spletno mesto postavite pred večje občinstvo.
Obstajata dve vrsti ključnih besed – ključne besede z dolgim repom, ki zajemajo tri ali več besed, in ključne besede s kratkim repom, ki vsebujejo samo eno ali dve besedi. Ključne besede z dolgim repom osredotočijo vaše strani in ustvarijo večje zanimanje – saj so že same po sebi bolj poglobljene.
Na primer, če nekdo išče »kje kupiti revije«, je to bolj natančno kot »revije«, tako da lahko bolje ustrezate njegovim pričakovanjem. Kako torej prepoznate najpogostejša iskanja, ki se nanašajo na vašo panogo? Najlažje to storite s pomočjo orodij za raziskovanje ključnih besed. Takšna orodja pa omogočajo tudi pregled nad konkurenco – na katere besede se osredotočajo oni.
Ključne besede so osrednji elementi za SEO, ker jih boste vtkali v svojo vsebino, naslove, meta opise in URL-je. Seznanitev z raziskovanjem ključnih besed je temeljni korak na vaši poti k uspehu.
Poznati Morate Razliko Med Off-Page in On-Page SEO
SEO poteka na dveh mestih – na strani (on-page) in zunaj nje (off-page). Kar se dogaja na strani, lahko neposredno spremenite. Kar se dogaja zunaj strani, pa je odvisno od drugih spletnih mest.
Ni presenetljivo, da je SEO na strani lažja tema za pokrivanje in razumevanje. Pri tem le upravljate več delov svojih strani, da ugodite obiskovalcem in robotom iskalnikov. Optimizacija na strani vključuje oblikovanje (kot so oznake H1 in H2), uporabo ključnih besed, navigacijo, URL-je, meta opise in opise slik ali nadomestno besedilo za slike. Seveda obstajajo še bolj podrobne metode, a s tem se vam kot začetniku ni potrebno ukvarjati.
Za SEO zunaj strani se morate zanašati na zunanje vire in povezave. Stvari kot so verodostojne povezave do vašega spletnega mesta, omembe vaše blagovne znamke in trženje v družabnih medijih prispevajo k vaši prisotnosti zunaj strani. Vse to izboljša ugled vaše spletne strani in poveča možnost, da se pojavite višje med iskalnimi izrazi.
Nujno je potrebno urediti tako on-page kot off-page SEO, saj lahko le s kombinacijo obeh upate na dosego ciljev.
Ustvarjajte Kakovostne Vsebine (On-site)
Vsebina, ki jo ustvarite za svoje spletno mesto je glavni način, da očarate iskalce in iskalnike. Spretno ustvarjanje vsebine lahko pritegne promet iz Googla, če upoštevate najboljše prakse SEO. Napisana vsebina je primerna za pajke iskalnikov, ker so vešči prebiranja besedila. Iščejo ravnovesje ključnih besed, celovite informacije in prebavljivo postavitev.
Bistveno se je naučiti, da je SEO prijazna vsebina povezana tudi z dolžino in kompleksnostjo. Daljše objave imajo na primer boljše možnosti za pomoč iskalcem pri iskanju znanja ali izdelkov. Vsebina mora temeljito obravnavati izbrano temo, Google pa išče uglajene članke, ne pa površne objave.
Iskalniki zahtevajo tudi svežo, izvirno vsebino in kaznujejo rezultate, ki samo podvajajo ali kopirajo besede z drugih spletnih mest. Med postopkom učenja SEO bodite pozorni na te kazni.

Začnite Graditi Na Povezavah (Off-site)
Povezave z drugih spletnih mest do vaših strani iskalnikom kažejo, kako zaupanja vredno in uporabno je vaše spletno mesto za uporabnike. Vendar pa so lahko iskalniki izjemno strogi, ko gre za vprašljive taktike ustvarjanja povezav. Gradnja povezav z belim klobukom (white-hat) pomeni, da si zaslužite občudovanje drugih avtoritet v panogi, zaupanja vrednih pregledovalcev in javnosti. Tukaj vam bodo najbolj v pomoč strokovnjaki za SEO, ki poznajo spletne strani kjer si lahko z njihovo pomočjo priborite povezavo.
Ugoden ugled si lahko ustvarite tako, da okrepite svojo mrežo in povečate prepoznavnost blagovne znamke. Naravne povezave lahko izvirajo tudi iz gostujočega bloganja in zahtevanih povezav do obstoječih omemb drugih spletnih mest.
Vključevanje v družbene medije je učinkovit način za spodbujanje ljudi, da berejo, delijo in govorijo o vašem spletnem mestu. Ta proaktivni pristop pogosto vodi do ustvarjanja povezav, ko stranke razpravljajo o vašem poslu z drugimi.